NavigatieNavigatie

een TOP vacantie Vakantie Rockanje Ervaring Chaam 2009 Hoera vakantie Chaam

een TOP vacantie
17 Jul 2011
Hallo lieve mensen van Rita's reisbureau

Ben net terug van een vakantie naar hotel Belmond in Ede.
Een hele mooie omgeving met veel bossen.
Heb met de groep mooie boswandelingen gemaakt.
Als alleenstaande heb ik erg genoten van het gezelschap van
de gezinnen met kinderen.
De begeleiding was ook top.

HEEL ERG BEDANKT RITA'S REISBURO!!!!!!

mevr. Ellen Heere

Vakantie Rockanje
13 Sep 2010
Bij deze nog hartelijk bedankt voor de fijne vakantie.

We zijn goed ontvangen door dhr. Vogele. Heel attent met zelfgemaakte siroop en alles aan kant.

De bedden waren opgemaakt, en vooral schoon! Door onze huisstofmijt allergie had ik al zelf lakens en dergelijke meegenomen. Maar dat bleek allemaal niet nodig te zijn!
We hebben goed geslapen.

De natuur om het huisje heen is prachtig. Midden in de weilanden met paarden e/o schapen. Heel rustig en relax daar te zijn.
Het huisje was van alle gemakken voorzien. Schoon en goed. Dankzij alle horren, gelukkig geen last van muggen. Zulke flinke hadden we nog nooit gezien!
Dat komt natuurlijk door de ligging in de natuur. De muggen kwam allen via de voordeur naar binnen toe als die open en dicht ging. Dankzij de electrische muggenvanger werd daar ook korte metten mee gemaakt.
We hadden ook de beschikking over fietsen voor ons allen, zelfs een step!

De route naar de camping, en naar het strand was erg makkelijk en ook niet te ver. 10 min fietsen naar het strand. De kinderen amuseerden zich prima in de speeltuin bij de aangrenzende camping. Onderweg genoeg te beleven met paarden en lama's! Dus dat was altijd een vast onderdeel van ons fietsroute.

Dhr Vogele kwam ook regelmatig langs om te kijken of alles naar wens ging. Repareerde gelijk een fiets, en had altijd een gezellig praatje. Ook het centrum om boodschappen te halen was dichtbij.

Al met al een prima vakantiehuis, en met de goede zorgen van Hans Vogele een uitstekende vakantie gehad. We zijn echt op adem gekomen daar!

Nogmaals erg bedankt Rita's vakantiereizen!!!

Brigitte Paz

Ervaring Chaam 2009
23 Nov 2009

Hallo Rita,

Ik wilde langs deze weg nog bedanken voor de heerlijke week vakantie in een Caravan bij de boer in Chaam. Wat een gastvrij gezin is dat. Ja klopt gezin. Hun kinderen jong 8 ,10 en wat ouder hielpen als ze konden mee. Er was groente fruit of eieren voor een klein bedrag. Dit stond uit gestald ,en je kon het geld in een pot doen. Er is voor de kinderen speelgelegenheid genoeg. Ook een groot zwembad voor de kinderen schimmels zandbak en een trampoline. Laura (boerin) kwam nogal eens op het veld om een praatje te maken. Ook het sanitaire was netjes en goed onderhouden.

De omgeving voor mij met de fiets heel mooi en rustgevent. De eerste avond ben ik een klein stukje gaan fietsen via een route. op 12 min afstand van de Camping Monnikehof was er een groot buitenbad.

En zo ben ik van zondagavond tot vrijdag op de fiets weggeweest . Elke dag een stukje verder. Zo ben ik in Uverhout ,Breda Baarle Nassau, Baarle Hartog de laatste dag in Turnhout Ja overal was er wat ik leuk of mooi vond.

De foto's volgen nog. Maar HEEL hartelijk bedankt dat ik na 15 jaar er weer eens een mogelijk was er even uit kon. Zal er nog lang van genieten.
Zeker omdat ik nu weet. Er ook mensen zijn die dit voor andere mogelijk maken.

Hoera vakantie Chaam
08 Sep 2009
Nou DaniŽl en ik hebben een berg genoten, wat een mooie bosrijke prachtige omgeving Chaam.
Na alle voorpret van regelen, plannen, organiseren en kleine multifunctionele spulletjes kopen waren we er klaar voor.
Dinsdag 11 augustus zijn we bepakt op de fiets vertrokken, richting Krimpen a/d IJssel daar hebben we de Fast Ferry naar Dordrecht
genomen. Daar naar het Kop van het Land gefietst en het pondje naar Werkendam genomen. Wel erg mooi onderweg en warm het schoot niet erg op vanwege de bepakking. Een kunst apart hoor het inpakken op de fiets en best wel zwaar als je alles meesleept en geen conditie heb.
Nog twee dagen in Oosterhout gekampeerd, alles weer opgeladen nu had ik het door hoe het moest. Richting Chaam heel mooie route door landerijen en ja, ja alweer bossen.
Daar kwamen we mooie klimbomen tegen voor DaniŽl even tussendoor dat kan allemaal als je lekker vakantie heb.
Op de SVR camping de Monnikenhof aangekomen stond er een leuke kleine caravan voor ons klaar met alles erop en aan. Lux hoor. Het mooie van de familie die de camping runde was, dat ze iedere dag even goedendag kwamen zeggen en dat ze vertelden dat ze het erg fijn vinden om hun camping met allen wilden delen die er gebruik van wilden maken. De toiletten en de wasruimten waren iedere keer weer lekker schoon en fris. We mochten tegen een kleine vergoeding eieren en courgettes pakken. Op de camping was een jeu de boulles baan, zwembad, trampoline en een grote rustige ruimte met boeken en spellen en meubels om weg te dromen. Voor lamaís hoeven we ook niet buiten Europa die kwamen we daar in de buurt nog tegen en veel koeien en paarden.
We zijn na een dag lekker de bossen ingegaan en nog naar Merelse-Dreef in BelgiŽ daar troffen we in de kerk twee geldkluisjes aan om geld in te doen. Dat vind ik altijd erg de bewustwording dat er zelfs geen respect meer is voor de kerk. Daar was ook een bedevaartplaats met bronwater en een stuk bos met veel beelden en prachtige bomen. We zijn nog een dagje naar Baarle Nasau geweest dat was voor ons heel bijzonder om aan de ene kant van de straat in Nederland te zitten en een paar meter verder in BelgiŽ. Nog een dagje naar Breda geweest precies met die hitte afgelopen donderdag hebben we verkoeling gezocht door een ritje met de boemeltrein en daarna naar de bioscoop. Al met al een prachtige geslaagde fietsvakantie gehad en DaniŽl heeft het prima naar zijn zin gehad. De terugweg zijn we bij Breda op de trein gestapt met de fietsen en daar konden we niet richting Dordrecht door NS werkzaamheden dus via Den Bosch, Utrecht thuis gekomen ja,ja zo kom je nog eens ergens met de fiets.

Met de vriendelijke groeten en hartelijk bedankt voor het mogelijk maken van onze vakantie.